(кузов ізотермічний) відповідають класу FRC (з коефіцієнтом теплопровідності, що не перевищує 0,4 Вт/м2 °C). Дані кузова при установці відповідного холодильного обладнання здатні підтримувати температуру всередині кузова до -20°C.
Для доставки заморожених вантажів великі відстані використовують рефрижераторні фургони. Рефрижератор - це спеціальний ізотермічний кузов, в якому встановлена холодильно-опалювальна установка, здатна підтримувати температуру в діапазоні від -20 до + 12 градусів. Дуже вигідно рефрижератор купить тим, хто возить продукти харчування на далекі відстані, які вимагають підтримки спеціального температурного режиму під час їх транспортування.
• Рефрижераторний кузов виконаний з безшовних пластикових сендвіч панелей, які мають різну товщину утеплювача в залежності від необхідного температурного режиму і зазвичай складають від 80мм до 120мм. Так як конструкція автофургона безкаркасна, вона набагато легша і в той же час має велику міцність. Панелі виконані із зовнішнього та внутрішнього боку кузова зі спеціального автомобільного пластику посиленого ровінговою тканиною, який не боїться ультрафіолету, вологи та ударів – а значить довговічний! Утеплювачем виступає XPS утеплювач.
• Підлога кузова-фургона самонесучої конструкції, багатошарова, термічна. Верхнє покриття - наливний двокомпонентний полімерний композит з антиковзким покриттям у вигляді крихти кварцового піску. Матеріал не поглинає воду, має малу теплопровідність, стійкий до стиснення. Має механічну щільність, стійкий до гниття, довговічний. Адаптовано під санобробку мийкою високого тиску.
• Проріз двостулкових дверей термобудок і рефрижераторних фургонів виконані з нержавіючої сталі, зі спеціальним чотирипелюстковим пило-водозахисним ущільнювачем.
• Самонесуча безкаркасна конструкція;
• Невелика вага в порівнянні з каркасною конструкцією кузова фургона;
• Гарний зовнішній вигляд із гарним запасом міцності;
• Відповідність санітарно-епідеміологічним нормам;
• Будь-які модифікації та конструктивні рішення на вимогу замовника. Ви ставите задачу-ми її реалізовуємо;
• Гарантійне та післягарантійне обслуговування;
Ви можете приїхати до нас на виробництво і як кажуть особисто переконається в якості та надійності наших фургонів, ознайомиться з асортиментом автофургонів у комплексі та замовити свій автофургон для перевезення вантажів безпосередньо під конкретні умови логістики.
Найменування |
Характеристики |
Виробник |
ПП «АГРОСИЛА» КАРГОБУД™ |
Тип фургону |
Рефрижераторний |
Температурний режим |
-20+12 |
Підрамник (каркас основи фургона) |
Зварна конструкція з металевого профіля «Z» 160 мм. Двошарове покриття матеріалом «Рідкий пластик». |
Кріплення фургона до рами шасі |
Кріплення- напівжорстке, звикористанням консольних кронштейнів |
Конструкція фургона |
Безкаркасна сандвіч-панельна конструкція. Товщина сандвіч панелей: - передня стінка – 80мм; - бокові стінки – 80мм; - панель даху - 100мм; - дверей – 80 мм. |
Наповнювач сендвіч-панелі |
Екструдований пінополістирол. |
Зовнішня обшивка |
Армований скловолокном пластик, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії LAMILUX, Німеччина. |
Внутрішня обшивка |
Армований скловолокном пластик, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії LAMILUX, Німеччина. |
Підлога |
- Монолітна, термоізольована,багатошарова самонесуча конструкція. Загальна товщина 110 мм. Термоізолятор – екструдований пінополістирол. Настил підлоги – водостійка фанера 24 мм. Верхнє покриття –заливний, герметичний двокомпонентний поліуретановий матеріал "наливна підлога" з кварцевоюкрихтою. |
Задні двері |
Двостулкові,збагатопелюстковим гумовимпиле-водонепроникним ущільнювачем. |
Фурнітура |
Задні двостулкові двері: - Замки накладного типу (з ключем та отвором під пломбу) – 2шт (по одному на кожну стулку); - Штанги дверної фурнітури з нержавіючої сталі діаметром 21 мм; - Петлі – нержавіюча сталь, по 3 на кожну стулку. Метизи - нержавіючасталь; Фурнітура – нержавіюча сталь. |
Зовнішня обв'язка кузова |
Анодований алюмінієвий профіль. |
Портал задніх дверей |
Нержавіюча сталь, товщина 3мм. |
Обладнання |
- Передня панель адаптована під встановлення холодильного обладнання з скритим коробом для прокладки холодильної магістралі; - Передні верхні – білі (2шт.), задні верхні – червоні (2шт.) та помаранчеві бокові (3 шт.) габаритні LEDвогні; - Освітлення фургону LED плафони (2шт.) вмонтовані в панель даху в один рівень; - Висувна драбина (оцинкована)– 1шт. - Фіксатори дверей – пружинні, підкузовні; - Задні гумові відбійники (2шт.) - Нижня внутрішня частина бокових панелей, захищена алюмінієвою відбійною смугою висотою 200 мм від рівня підлоги (товщина3 мм), по всьому периметру кузова; - Алюмінієві анодовані кутники на стиках панелей всередині фургону; - По периметру кузова - смуга кріплення вантажу на висоті 1000 мм від рівняпідлоги; - Пластикові підкрилки, виробництваІталія; - Боковий захист (веловідбійники): алюмінієвий профіль на відкиднихкронштейнах, виробництва Італія; |
Колір фургона |
Білий |
Гарантія |
36 місяців |